ACTE PÚBLIC DE GESTIÓ DE LLISTA D’ESPERA CFGM

DATA : Dijous, 20 de juliol a les 10:00h
         LLOC: Sala d’actes (Edifici B)

La gestió de les vacants  es farà de la manera següent:

En primer lloc, les vacants resultants després de la matrícula s’oferiran i ocuparan pels alumnes en llista d’espera del procés d’alumnat amb continuïtat d’escolarització.

La gestió de la llista d’espera es gestiona per vies. En el cas dels cicles de grau mitjà, primer s’oferiran les vacants a les persones en llista d’espera (per la via d’accés que correspongui) del Procés per a l’alumnat amb continuïtat d’escolarització.

Un cop acabada aquesta llista, i si encara resten vacants, s’oferiran i ocuparan pels alumnes del procés per a la resta de l’alumnat. Les vacants restants es distribuiran de la següent forma 70% via 1,20% via 2 i 10% via 3.

Les persones que constin en la llista d’espera podran anar personalment a l’acte o designar representant degudament autoritzat per tal que actuï en el seu nom i representació. Serà necessària l’autorització en format físic o digital i còpia del DNI, NIE i passaport de la persona representada.

La no assistència a l’acte representa la pèrdua al dret d’obtenció d’una plaça.

La matrícula de l’alumnat que obtingui plaça es formalitzarà de forma presencial a continuació de l’adjudicació, a la secretaria del centre.

Documentació a aportar:
– Fotocòpia DNI d’alumne
– Fotocòpia DNI tutors (si l’alumne és menor d’edat)
– Fotocòpia del llibre de família (si l’alumne és menor d’edat)
– Fotocòpia de la Targeta Sanitària
– Fotografia carnet amb el nom i cognom d’alumne darrera
– Full d’autoritzacions (es donarà al moment de l’assignació de la plaça)
– Full matriculació (es donarà al moment de l’assignació de la plaça)
– Comprovant pagament (es donarà al moment de l’assignació de la plaça i s’ha
d’anar a fer el pagament i tornar amb el comprovant)

No es farà cap matricula que no porti tota la documentació anteriorment sol·licitada.

VACANTS
NOM DE L’ENSENYAMENT DE CFGM

VIA ACCÉS 1 VIA ACCÉS 2 VIA ACCÉS 3
Activitats comercials 15 0 0
Atenció a persones en situació de dependència 12 0 0
Cures auxiliars d’infermeria 20 0 0
Electromecànica de vehicles automòbils torn de matí 18 0 4
Gestió administrativa 8 0 0
Gestió administrativa (àmbit jurídic) 17 0 0
Guia en el Medi Natural i de Temps de Lleure 8 0 0
Instal·lacions elèctriques i automàtiques 9 0 0

Les persones que no acudeixin a l’acte d’adjudicació de vacants puntualment perdran qualsevol dret la reserva de plaça.