🎓📔 YEARBOOK: REVIURE ELS MILLORS MOMENTS I ESTIMAR-LOS PER SEMPRE!!

Un any més els i les alumnes de 4 ESO hem treballat amb molta il·lusió per preparar aquest anuari on hem volgut reflectir tots els increïbles i més emotius moments que hem viscut junts. El resultat ha estat un recull de fotos, cites, agraïments…,  dels que hem estat part d’aquest meravellós viatge que va començar fa 4 anys i que acaba ara, deixant un bonic record a la nostra memòria.

Aquest anuari és una celebració del que hem compartit en aquesta escola i l’oportunitat de reviure-ho tots junts abans de marxar.
Si vols compartir amb nosaltres aquesta il·lusió, Clica a sobre de la imatge per obrir i veure l’anuari. Esperem que gaudiu del nostre ‘YEARBOOK‘ tant com nosaltres.

CLASS OF 2023 YEARBOOK

“There are no goodbyes for us. Wherever you are, you will always be in my heart.” – Mahatma Gandhi

“Set up your goals always high and work hard to achieve them. You can do it. Happy farewell!” – Your proud teacher,

Mª Carmen