DIA INTERNACIONAL DE LA LLENGUA MATERNA A L’AULA D’ACOLLIDA

Enguany a l’Aula d’Acollida hem decidit commemorar el Dia Internacional de la Llengua Materna, que se celebra el 21 de febrer, amb una activitat digital. Aquesta ha consistit en geolocalitzar en un mapa virtual col·lectiu, a través de l’eina Padlet, un mot de la pròpia llengua materna dels alumnes a la seva ciutat d’origen.

Les llengües que apareixen en aquest planisferi són: l’espanyol/mapudungun, l’àrab, el rifeny, el polonès i el portuguès. Els alumnes han escollit paraules característiques de la seva zona d’origen. També s’hi ha afegit una paraula en català. Com a resultat, hem creat un mapa mundi de mots específics dels diversos territoris presents a l’Aula d’Acollida.

Amb aquesta activitat hem posat en valor la diversitat lingüística i hem fet palesa la importància de mantenir sempre viva la nostra pròpia llengua.