L’hivernacle del SIEI

A principis de curs l’alumnat del SIEI (Suport Intensiu a l’Escolarització Inclusiva) va començar a dissenyar diversos projectes relacionats amb les matèries i tallers que treballen. Un dels principals ha estat la construcció d’un hivernacle, relacionat amb les tasques que fan a l’hort i també amb la problemàtica del canvi climàtic que estudien dins l’àmbit de les ciències naturals.

La construcció de l’hivernacle s’ha vinculat al coneixement de l’efecte hivernacle, com a eix central d’aquest curs, i ha permès veure la variació de temperatures que produeix i quina és l’afectació que provoca en els éssers vius. També els ha fet practicar molts aspectes de la tecnologia i habituar-se a les màquines i a eines diverses. El resultat de tota aquesta feina, que ha ocupat alguns mesos del curs, ha estat una sòlida construcció amb unes dimensions considerables: 37 m².

A principis de març, després d’uns quants mesos treballant amb molta energia i empenta, es va acabar la construcció i el mateix equip del SIEI va organitzar la inauguració de l’hivernacle. Després de l’acte protocol·lari, amb unes paraules a càrrec dels protagonistes, es va convidar a tot el personal del centre a una calçotada de producció pròpia, amb salsa i postres cuinades pel mateix alumnat, acompanyada per una botifarrada.

Un acte inoblidable per a tots els presents i una obra ben feta que es converteix en un nou recurs ple de noves possibilitats a partir d’ara.