Inici de curs al Siei

Hola!

Ja som al nou curs 18/19, enguany tenim un munt de projectes pensats que ja anirem informant.

Aquest curs contem amb noves incorporacions al Siei. L’Andreu professor que ocupa la plaça de la Cristina que estava l’any passat, i dos alumnes nous l’Hector i l’Iker.

Ja penjarem fotos més endavant !!!

Ara us posem un parell d’imatges de la primera sortida a explorar l’entorn.

1. Cristina

Hola nois!
    Quin vídeo més bonic m’heu fet arribar, i com m’heu fet plorar!!!!!
    Jo també vos trobo molt a faltar, feiem un bon equip. Espero que tot vagi molt molt bé i que prompte pugui pujar un dia a visitar-vos (ara que teniu prop al meu germà, no tinc excusa…).
    Moltes besets a a tots (alumnes, Maria, Patrícia i Jose, conserges, claustre…). Sou fantàstics!!!!

Pd: aviseu-me quan feu la collita, jo també vull venir a la calçotada 😉