Calçots

Bones!

Aquesta setmana hem plantat els calçots. Esperem que surtin ben xulos i boníssims. Ja veurem cap el gener doncs prepararem una bona calçotada….esperem!

Ja que parlem de l’hort us comentem que aquest curs el compartim amb els companys i profes del FOIX i també, que tenim pensat  instal·lar un hivernacle. També us anirem informant.

Salut i calçots

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut