hort

Aquest any a l’hort estem plantant calçots, cebes, alls i mongetes. Segurament seguirem plantant més coses i ja us anirem informant.

Fa dues setmanes va venir un camió amb terra que vam posar a l’hort per tal enriquir la terra de l’hort i que el que plantem ens surti més bò.

Us deixem unes fotos d’aquest procés. Esperem que us agradin!!

Si teniu dubtes o suggeriments sobre el nostre hort ens podeu fer les preguntes que volgueu.

Per cert, a l’hort no estem sols! El compartim amb els nostres companys i companyes del Pdc.

7 comentaris a “hort”

  1. Farem una calçotada?!!! M’encanten els calçots!!!….però sobretot la salsa!!?

    Amb tot això que esteu plantant se’m venen al cap un munt de receptes boníssimes per fer ?.
    BONA FEINA!!!!!??????????

  2. Està molt bé que puguin “laborar” i descobrir alhora els valors de la terra. Visca la pagesia de l’insti de l’Alt Foix!!!
    Endavant !!!

    JM

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut