GUANYADOR DEL CONCURS DE FOTOGRAFIA DEL SIEI

Hola,

Avui us volem anunciar que la foto guanyadora del concurs de fotografia del SIEI va ser la B, del Gabriel, amb un total de 17 vots. FELICITATS!

El premi va ser una motxilla de l’institut, un pendrive i un cinta per penjar les claus al coll.

Algunes opinions sobre la foto han estat:

• David: «la foto está muy bien, es muy chula. Las otras también lo eran pero la foto con más votos ha sido la B»

• Gabriel: «la foto está muy bien lograda y es bonita pero a mi me gusta ver más árboles y naturaleza»

• Issac: «a mi no me gusta la foto, me parece aburrida ya que solo aparece agua»

Per altra banda podem dir que, en general, la realització del concurs de fotografia ha agradat als alumnes del SIEI i proposen noves edicions de cara al curs vinent.

I vosaltres què en penseu de la fotografia guanyadora?

Us agradaria que féssim més concursos com aquest en els que vosaltres podeu participar escollint el guanyador/a?

Foto guanyadora:

1. Eva

M’ha agradat aquest concurs, però el que m’agrada més encara és que els alumnes del SIEI vulguin repetir-lo. Per tant, un altre vot a favor!

2. Santiago

Enhorabona al guanyador i a tots els participants, ja que totes les fotos eren molt boniques! Us animo a continuar amb aquesta afició tan interessant i amb totes les iniciatives creatives que teniu. I si feu concursos, compteu amb la nostra ajuda per votar, naturalment!