Nom de l'autor: samantha.selva

El nostre LOGO!

Hola! Bon dia! Som els i les alumnes del PDC Foix! Ja som aquí, un any més!  Durant els últims dies, hem estat treballant amb els nostres propis logos. Un logo que volem que ens representi com a grup. Ens agradaria conèixer la vostra opinió. Si us plau, deixeu el vostre vot als comentaris, indicant

El nostre LOGO! Llegeix més »

Novetats a l’hivernacle!

Bon dia, Avui, l’informatiu tracta sobre l’activitat que tenim a l’hort, a més de tot el que ens aporta desenvolupar aquesta tasca al SIEI. Ben aviat farà gairebé 3 anys que vam col·locar el plàstic que recobreix l’ hivernacle i el seu deteriorament ha estat notable, de manera que ha arribat l’hora de posar un

Novetats a l’hivernacle! Llegeix més »

Sorteig d’enciams del nostre hort

Hola a tothom! Donat que ja comencem a recollir els primers fruits cultivats al nostre hivernacle, us volem donar una GRAN NOTÍCIA! Els alumnes del SIEI han sortejat dos magnífics ENCIAMS ecològics, i els/les afortunats/des sou… MONTSE FONT   i    ANNA MIRÓ Els podeu passar a recollir pel SIEI!!! Els alumnes us desitgen que us

Sorteig d’enciams del nostre hort Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut