Sorteig d’enciams del nostre hort

Hola a tothom!

Donat que ja comencem a recollir els primers fruits cultivats al nostre hivernacle, us volem donar una GRAN NOTÍCIA!

Els alumnes del SIEI han sortejat dos magnífics ENCIAMS ecològics, i els/les afortunats/des sou…

MONTSE FONT   i    ANNA MIRÓ

Els podeu passar a recollir pel SIEI!!!

Els alumnes us desitgen que us quedi una amanida ben bona!

I estigueu atents al pròxim sorteig 🙂

 

5 comentaris a “Sorteig d’enciams del nostre hort”

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut