AJORNADA! Jornada de portes obertes i Fira de projectes a l’Institut

El proper dimecres 25 de març es farà a l’Institut Alt Foix una nova Jornada de portes obertes per presentar-lo a les famílies interessades a portar-hi els seus fills o filles en el futur, i també per mostrar a les famílies actuals la feina feta per l’alumnat del centre.

Les activitats internes ja començaran el matí amb l’exposició dels projectes realitzats, presentats pel propi alumnat als companys i companyes dels altres nivells.

A la tarda s’obrirà el centre a les famílies amb tot un seguit d’actes diversificats:

A les 16 h començarà la segona Fira de projectes, en què es podran conèixer els treballs realitzats durant els primers mesos del curs. Les famílies podran avaluar els projectes, mitjançant unes targes dissenyades a l’efecte, i aquesta valoració serà tinguda en compte en la qualificació de l’alumnat.

A les 17 h es farà la reunió informativa per a les noves famílies (famílies que es plantegen portar als seus fills o filles per primer cop al nostre Institut). En aquesta xerrada s’explicarà les característiques, la línia educativa i diversos aspectes de funcionament del nostre centre.

A continuació començaran les reunions informatives sobre els viatges i colònies dels diferents nivells (excepte el de Batxillerat, que ja es va fer el mes de gener a Berlín):

– 1r d’ESO: Colònies de natura al Delta de l’Ebre

– 2n d’ESO: Colònies en anglès a Cabrera de Mar

– 3r d’ESO: Colònies urbanes a Barcelona

– 4t d’ESO: Viatge de fi d’etapa a Madrid

Com a cloenda de la jornada, es farà el lliurament de premis del concurs NeuroArt, un projecte interdisciplinari que potencia la part artística del cervell en el qual participem des de la primera edició.