terracycle

Hola a tots i totes!

Us volem explicar que els alumnes de la Siei, hem fet un passaclasses per tots els cursos informant en que consisteix el projecte de Terracycle. Com ja sabeu, tan l’alumnat com el professorat podeu reciclar el material escolar gastat i desar-lo en la capsa que nosaltres mateixos hem pintat. Amb aquesta acció, a més de reciclar, estarem donant una ajuda solidària a la Creu Roja (1 cèntim per material desat). No sembla gaire però si sumem cèntim a cèntim pels diferents instituts on s’aplica aquest projecte, al final suma un bon munt!!! Així que ja sabeu, quan s’us gasti el bolígraf no el llenceu a la brossa, recicleu-lo!

 

10 comentaris a “terracycle”

    1. Per cert, què fem quan la caixa està plena? A 2n B està a rebossar ja i no sé si l’hem de buidar a la capsa de secretaria. Ja m’ho direu nois 🙂

  1. Moltes gràcies per la vostra col.laboració!!! Les capses han quedat molt divertides!!!
    Quan passeu a recollir el material per cada grup-classe, estaria bé que n’aneu fent recompte i així podem anar incentivant l’alumnat.
    Endavant, SIEI!

    1. Moltes gràcies a tots i totes per col•laborar! En el primer recompte, després d’un mes i mig de tenir les capses a les aules, hem recollit 215 objectes a reciclar!!! Ja tenim la caixa general del centre quasi plena!

  2. Hola SIEI!
    Aquest projecte és una passada! Gràcies per col·laborar-hi. Tinc una pregunta, quan passareu a recollir-les? He pensat que vosaltres que centralitzeu el projecte, potser podrieu dir-nos quantes unitats s’han recollit i dir-nos els diners que hem recollit. Què us sembla? Segur que saber aquestes dades ens motiva encara més a participar!
    Gràcies!

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut