receptes bones!!!

Hola a tots i a totes!

Com ja sabeu l’alumnat de la Siei cada dimecres fem el taller de cuina i aquest any les nostres receptes son de la Península Ibèrica.

Els divendres composem i treballem la recepta, l’elaboració, els estris de cuina necessaris i la història del plat des de l’assignatura de llengua castellana.

De tant en tant, us deixarem en aquest blog les receptes que anem fent per que les proveu de fer a casa vostra.

Així que us deixem les receptes del gaspatxo i de la truita de patata!! Que ens van sortir molt bones!!

La recepta del gaspatxo i de la truita de patates l’hem treballat a partir d’aquests links:

https://www.recetasdeescandalo.com/receta-de-gazpacho-andaluz-aprende-como-hacerlo-en-un-momento-e-ingredientes/

8 comentaris a “receptes bones!!!”

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut