Bones Festes

En aquests dies tan especials, l’Institut de l’Alt Foix, us desitja, de tot cor, un bon nadal i un feliç any 2019! Feliç Sant Esteve!

Entrega de Butlletins

Demà divendres 21 es fa entrega del butlletins parcial 1 a tot l’alumnat de l’Institut Alt Foix. Al llarg del dia es realitzen diverses activitats i a última hora els tutors farà entrega de les notes i li comentarà com han anat.
L’horari de l’Institut és… Llegeix més»

Productes Nadalencs

L’alumnat del PDC de l’Institut de l’Alt Foix organitza avui dilluns 17 de desembre una parada de venda de productes nadalencs fabricats per ells/es al Passeig Esportiu (a prop de l’entrada de l’escola). Hi són fins a les 2 del migdia. No et quedis sense!
Llegeix més»

Humand Bodies

El passat dilluns 10 de desembre l’alumnat de tercer d’ESO va visitar l’exposició d’Human Bodies situat a la ciutat de Barcelona.

Es tracta d’un viatge apassionant per l’interior del cos humà que permet conèixer tot allò que amaga la pell. Des del desenvolupament humà fins… Llegeix més»

Proves Cangur

El termini per a inscriure’s a les proves Cangur de matemàtiques del curs 2018/19 comença la propera setmana. El dilluns dia 10 i dimarts 11 de desembre de 11:30 a 12:00 hores es pot formalitzar l’inscripció.
Tot l’alumnat de l’Institut d’ESO i Batxillerat de l’Alt Foix… Llegeix més»

Pots d’olives

Què tal ?
Bé, aquesta setmana ja hem estat ficant en conserva les olives. Hem anat portant pots i les darreres setmanes, en les sortides dels divendre,s hem anat collint herbes per amanir-les.
Durant uns 13 dies hem anat curant les olives per tal que perdèssin l’amargor.… Llegeix més»

Concurs violència de gènere

L’Institut Alt Foix va posar en marxa fa unes setmanes un concurs a Instagram contra la violència de gènere. Es tractava de publicar una fotografia a l’aplicació i etiquetar-la amb el hastag #altfoixcontralaviolenciadegenere
Aquestes són les imatges que l’alumnat ens ha enviat. Als propers dies anunciarem… Llegeix més»