GAY DE LIÉBANA VISITA ALS JOVES DE L’INSTITUT D’ALPICAT

L’economista mundialment reconegut els hi fa una xerrada a l’Institut d’Alpicat el dia 12 de Gener.

Jose María Gay de Liébana, economista amb fama reconeguda i professor universitari, el passat 12 de gener va visitar Alpicat aprofitant per a fer una xerrada als alumnes de l’Institut d’Alpicat.

Els joves van poder conèixer una mica més el món de l’economia i poder resoldre els seus dubtes sobre aquest tema.

Com el nou projecte de l’institut tracta sobre el futur dels estudiants, Gay de Liébana va dirigir una part de la xerrada per a profunditzar aquest camp, parlant sobre la futura economia del país.

Acabada la visita amb els alumnes de l’Institut d’Alpicat es va dirigir a La Unió, on acostuma a ser el punt de xerrada per Alpicat. Aquest cop, el seu públic eren els adults que van aprofitar aquesta gran oportunitat per a saber més sobre el tema de l’economia amb Gay de Liébana.

Laia Fernández, Laura García, Lucia Farreres i Carla Muñoz.