DEL JEROGLÍFIC AL WHATSAPP

Aquesta setmana, tots els alumnes de 1r d’ESO han anat al CaixaFòrum de Girona per fer un taller sobre la manera d’interpretar el món partint de la literatura i la interpretació dels signes. En una activitat a cavall entre la conferència i l’espectacle, en Carles Alcoy ens ha proposat fer un viatge des de la llengua oral a la llengua escrita i des de la codificació fins a la nova escriptura.

Amb l’activitat “Del jeroglífic al whatsapp” els alumnes han après que la llengua és una eina de coneixement i modificació de l’entorn. I amb l’ajuda d’alguns casos pràctics, han pogut valorar la llengua com a testimoni de la cultura mitjançant l’observació, la interpretació, el pensament i el diàleg.