Marc normatiu

L’Institut de Sarrià de Ter és un centre educatiu per a nois i noies adolescents. En la seva activitat habitual hi intervenen professores i professors, alumnes i personal no docent. Ocasionalment també poden intervenir-hi altres persones educadores i famílies de l’alumnat. El centre té la voluntat d’esdevenir un escenari permanent de convivència, de diàleg, de formació i de promoció de la cultura, de valors humans i d’hàbits saludables.

D’acord amb aquest plantejament s’acorden tres normes fonamentals que ha de complir tota persona vinculada al centre:

1a) Cal tenir RESPECTE per totes les persones de l’Institut i per totes les persones amb què ens relacionem així com per les indicacions donades pel professorat que és el responsable del seu funcionament.

2a) Cal tenir CURA de l’equipament i del material així com de tots els equipaments i materials dels llocs que puguem visitar en sortides o activitats.

3a) Només es poden tenir ACTITUDS i realitzar ACTES propis d’un centre d’ensenyament on es ve a aprendre, a estudiar, a formar-se i a conviure amb les altres persones.