Activitats extraescolars

EXTRAESCOLAR ANGLÈS

La idea d’aquesta extraescolar és enriquir el coneixement de la llengua anglesa partint de la base que estan fent a l’escola. Per aquest mateix motiu, es planteja una activitat sense llibre per poder aprofundir en el temari que estiguin treballant a cada moment.

Es farà un reforç de la unitat del moment, així també es repassen els exàmens de l’escola els dies anteriors a aquest per poder assolir millor el temari.

Ens caracteritza la nostra metodologia dinàmica, practicant de manera lúdica, oral i escrita tots els temes que es vulguin treballar i assolir.

Les classes seran en anglès, per així anar acostumant i familiaritzant l’oïda a la llengua anglesa i a la seva comprensió en aquest àmbit de l’assignatura. En qualsevol cas que hi hagi dubtes o no es comprengui el que s’està dient o explicant, es faria una aclariment en català per evitar angoixes i nervis envers la llengua i després es seguirà amb la dinàmica per intentar que s’enriqueixin el màxim possible.