Us presentem Les Morisques d’enguany

Us presentem la revista digital Les Morisques d’aquest curs. Fa tres anys, el Centre de Recursos Pedagògics de Sabadell va impulsar la iniciativa de crear una revista digital amb informacions dels diferents centres d’educació formal de Sant Quirze del Vallès.

Des de l’institut Salas i Xandri ens agrada promoure la participació de l’alumnat en tasques reals i és per això que la notícia sobre el SiX per a Les Morisques la vam encarregar a l’alumnat de 1r d’ESO. Com veureu, en aquesta ocasió els alumnes han volgut presentar el programa Sostenibilitat i Xarxa que hem engegat aquest curs.

Felicitats per la feina feta!

Aprofitem per a enllaçar-vos la revista digital dels cursos anteriors:

Les Morisques 2016-2017
Les Morisques 2015-2016