Portes Obertes al SiX

Ahir a la tarda vam realitzar la Jornada de Portes Obertes per a totes aquelles famílies que volen conèixer de més a prop el nostre institut.

Com hem fet en els darrers anys, vam donar la benvinguda a les famílies amb un vídeo del dia a dia al Salas i Xandri, una petita pinzellada d’un matí entre nosaltres.

Posteriorment, vam organitzar les persones assistents en diferents grups i, acompanyats d’alumnes de 1r d’ESO i professorat, van moure’s per diferents aules habilitades per donar a conèixer alguns dels programes i tasques que fem al nostre centre: el plurilingüisme, les pràctiques al laboratori o al taller, els projectes d’àmbit, el servei de Biblioteca o el Pla de Sostenibilitat i Xarxa, entre d’altres. Destaquem especialment que en les nostres portes obertes no som el professorat els que expliquem les coses sinó que és l’alumnat de 1r d’ESO qui, de forma voluntària i amb molt d’entusiasme, es prepara i realitza les exposicions.

La tarda va transcórrer de forma àgil i, al final, l’equip directiu va oferir un espai informatiu i d’intercanvi de dubtes i/o inquietuds.

Des de l’equip directiu volem donar les gràcies a tota la comunitat educativa implicada en l’esdeveniment (alumnat, professorat i famílies), així com a totes les persones que vau venir a conèixer-nos.