MATRÍCULA Curs 2020-2021

La matrícula es podrà realitzar telemàticament del 13 al 17 de juliol enviant la següent documentació a l’email secretaria@salasixandri.cat:

Formulari de dades de l’alumne omple​rt i signat (baixar document)
– Fotocòpia de la Targeta Sanitària de l’alumne/a.
– Fotocòpia del Carnet de vacunacions on constin les dosis de vacunes rebudes i les dates corresponents.
       – Si no es té carnet de vacunacions cal presentar un certificat mèdic oficial o el carnet de salut amb les dosis de vacuna rebudes i les dates corresponents.
        – Si no han estat vacunats per indicació mèdica o per altres circumstàncies, cal presentar un certificat mèdic oficial justificatiu.

En el cas de que no ho pogueu fer telemàticament heu de demanar cita prèvia trucant al 937215122.

PUBLICACIÓ LLISTA DEFINITIVA: