Informacions pel primer dia de curs

Us publiquem les informacions necessàries pel primer dia de curs. Aquesta informació es va enviar per correu electrònic a totes les famílies la setmana passada.

1. El curs comença dilluns 14 de setembre, i farem el nostre horari habitual: començarem a les 8.30h i acabarem a les 15.00h. L’entrada es farà per la porta propera al pati de l’Avinguda Arraona.
  2. Aquest primer dia de curs lliurarem a cada alumne el següent material: l’ordinador Chromebook i la carpeta amb separadors per a desar els fulls.
  3. És necessari que els alumnes portin, des del primer dia, el següent material:
    • Motxilla
    • Estoig amb bolígrafs negre, blau i vermell, llapis i goma, retolador per subratllar, 6 colors, regle de 15 cm, escaire, cartabó, compàs i 1 tub de cola de barra petit.
    • Fulls blancs DIN-A4
    • Auriculars petits.
  4. Cada dia, a les 11.30, farem el pati. Els alumnes hauran de portar el seu esmorzar, però aconsellem que abans de sortir de casa també facin un breu desdejuni. No es permet l’ús de paper d’alumini, a causa de l’alt impacte ambiental que provoca el seu reciclatge. Per tant, els alumnes hauran de portar l’esmorzar embolicat en algun sistema semblant al boc’n’roll.

Les llistes dels grups les podeu consultar a la zona de famílies, amb l’usuari del centre.