Concurs artístic de Sant Jordi

Avui comença al nostre institut el termini de lliurament dels treballs per al 1r Concurs artístic de Sant Jordi 2016, que s’allargarà fins el dimecres 13 d’abril a les 3 del migdia.

Abans de marxar de vacances de setmana santa vam publicar les bases del mateix, en les que es recull la informació de les tres categories a les que es pot optar a premi: la categoria literària (que engloba microrelats en llengua anglesa, poesia en llengua castellana i carta entre personatges de la llegenda en llengua catalana); la categoria de fotografia científica sobre la diversitat dels éssers vius; i la categoria del cartell de Sant Jordi 2017.

Els alumnes poden presentar els treballs a la consergeria del centre, en horari lectiu (de les 8:30 a les 15h), i seguint les instruccions detallades a les bases que tenen penjades a les respectives aules i a l’àrea d’alumnes.

sant_jordi