Sortida al teatre!

Dimecres passat, l’alumnat de 1r i 2n d’ESO vam anar al Teatre Poliorama de Barcelona a veure una adaptació teatral de la novel·la La Plaça del Diamant, de Mercè Rodoreda. L’adaptació de l’obra i posada en escena va ser de l’Escola d’art dramàtic Eòlia, dirigits per en Paco Mir.

Durant aproximadament una hora i mitja, alumnat i professorat vam gaudir d’una interpretació excel·lent a càrrec de quatre actrius i tres actors que es van posar a la pell dels diferents personatges els quals, entre principals i secundaris, superaven la desena!

Aquesta activitat s’emmarca dins la matèria de llengua i literatura catalana.