Sortida a Collioure

El divendres 7 de juny, l’alumnat de l’Optativa de Francès va anar a Collioure per posar en pràctica els seus coneixements de francès durant la realització d’una gimcana. El bon temps els va acompanyar durant la jornada i molts es van atrevir a posar els peus a la platja. Aprofitant que Collioure és la ciutat on està enterrat Antonio Machado, poeta que va marxar exiliat durant la Guerra Civil Espanyola, els alumnes van realitzar el seu propi homenatge a la tomba on descansa, recitant tres poemes molt coneguts.