Posem punt i final a un nou curs

Divendres passat vam acomiadar el curs 2018-2019 amb activitats ben diverses. Al matí, uns i altres van gaudir d’activitats lúdiques: l’alumnat de 1r i 2n va realitzar un joc de rol elaborat pels segons dins el projecte trimestral Rol en Viu i, un cop acabat, van refrescar-se a la piscina municipal; els nois i les noies de 3r van anar a la platja de Barcelona i, per últim, els de 4t van preparar la seva festa de graduació.

Així doncs, al vespre, el pati del centre es va omplir de glamour per celebrar la festa de graduació de la primera promoció de 4t d’ESO. El SiX s’ha fet gran! Una comissió formada pels mateixos alumnes i famílies va ser la responsable de preparar tot l’acte, amb parlaments adreçats a l’alumnat i al professorat, obsequis, vídeos, actuació musical i pica pica per a tothom. Les cares d’emoció i satisfacció, alguna llagrimeta que s’escapava i la gran afluència al photocall són evidències que l’acte va ser tot un èxit. Tots ens vam emportar un molt bon record de la festa i desitgem als nois i noies de 4t que segueixin endavant amb força empenta.