Hem acabat el projecte En òrbita! de primer d’ESO

Dimecres vam acabar el primer projecte d’àmbit cientificotecnològic. Portàvem molts dies en òrbita fent el projecte per entendre molts fenòmens del dia a dia. El producte final ha estat una simulació amb tres protagonistes principals i les seves òrbites: la Lluna, el Sol i la Terra. Amb els moviments i la posició d’aquests cossos celestes hem explicat la duració del dia i la nit, les estacions, les fases lunars i els eclipsis. Hem aconseguit respondre alguns dubtes que teníem i, com sempre, ens hem plantejat noves preguntes.
Els alumnes han enregistrat un vídeo que han penjat en el Youtube. Hem dedicat una sessió a avaluar la feina feta amb rúbriques. Veure els vídeos i omplir les rúbriques ha sigut molt útil per adonar-nos dels punts forts i febles del producte final i del treball en equip. Esperem que els alumnes aprenguin a millorar els punts febles en els futurs projectes d’àmbit i continuïn amb aquesta il·lusió per treballar.
Podeu veure tots els vídeos en el següent enllaç.