Finalitzem una nova fornada de projectes

La setmana passada vam posar punt i final als projectes d’àmbit de 1r, 2n i 3r d’ESO.

Tornem a la Prehistòria

Divendres vam finalitzar el projecte artísticosocial de 1r d’ESO amb unes presentacions molt interessants de cada grup, en les quals l’alumnat sintetitzava el que havia après i ho representava en primera persona, seguint la roda del temps. Per completar l’explicació també van elaborar eines pròpies i es van caracteritzar per tal de fer-ho més verídic. Estem contents de la feina feta i veiem com els grups van aprenent a treballar cada cop més cooperativament.

Escriptores i escriptors al carrer

L’alumnat de 2n, dins el projecte de l’àmbit lingüístic, va escenificar les performances amb la idea de fer arribar l’essència de l’escriptor/a que els havia tocat. El fred va acompanyar els nostres alumnes pels carrers del poble amb nom d’escriptor/a.

La teva resposta

I finalment, tal com us vam informar la setmana passada, els nois i les noies de 3r d’ESO estan ultimant els preparatius del II Simposi sobre drogues que es realitzarà demà dimecres, 13 de febrer, de les 13:20 a les 15h., a la Masia de Can Feliu. Esperem comptar amb una elevada participació de les famílies!