Espectacles del projecte trimestral

Aquest dilluns els alumnes de 1r i 2n van representar els seus espectacles del projecte trimestral. Amb La Patronal plena de familiars i amics, els dos espectacles van ser un èxit.

Els alumnes de 1r van muntar un espectacle on, cada grup, preparava una petita representació amb text i música. Però la tasca no acabava aquí ja que, mentre no actuaven, els alumnes tenien un rol d’organització i suport a l’espectacle: tècnics de llum i so, escenografia, logística… A part de treballar temes musicals, de posada en escena i lingüístics, la planificació, organització i confiança en el grup han estat aprenentatges molt importants.

Per la seva banda, els alumnes de 2n van fer una mostra de cançó improvisada. Cada alumne havia de cantar una quarteta presentant-se i, després, els grups havien d’improvisar-ne segons el que el ponicano els proposava. Tots els grups se’n van sortir molt bé i van saber superar els nervis. Gràcies al projecte els alumnes han treballat rima, versos, síl·labes, història… i han pogut conèixer la cançó improvisada, fortament arrelada a Sant Quirze.

Agraïm la presència de les famílies, que així permeten que els projectes siguin reals. Les famílies podeu recuperar l’enregistrament complet dels espectacles a la Zona de famílies.