Engeguem els últims projectes trimestrals del curs!

Encarem la recta de final de curs amb els últims projectes trimestrals. Com ja sabeu, durant quinze dies l’alumnat ha de treballar intensament per dur a terme el repte.

Càtering SiX

L’alumnat de 1r d’ESO es convertirà en un equip de cuineres i cuiners. El repte? Elaborar un aperitiu obert a les famílies. Mentrestant, ahir van participar en un taller de cuina a càrrec del càtering La vostra cuina, de Sant Quirze. Una vegada més, els volem donar les gràcies per la seva col·laboració.

Rol en viu

Els alumnes de 2n, al llarg d’aquests dies hauran de crear un joc de rol. Per fer-ho han mobilitzat els seus coneixements previs i fer recerca. També juguem! Han començat descobrint quin és l’assassí en una mansió anglesa. D’aquesta manera, els alumnes s’han familiaritzat en trames i personatges i s’han pogut posar a la pell d’un rol.

Viralitzem el SiX

Els nois i les noies tenen un repte d’actualitat: viralitzar l’institut. Ho aconseguiran? Amb l’estil de Comic video hauran de crear un vídeo per mostrar el Salas i Xandri al món.

Projecte de recerca

I, finalment, l’alumnat de 4t d’ESO realitza el projecte de recerca, l’últim projecte del seu pas pel SiX! En aquesta ocasió, tenen cinc dies per investigar sobre allò que més els interessa.