Engeguem els projectes transversals del segon trimestre

Avui hem iniciat els projectes transversals del segon trimestre:

Un viatge a l’època dels grecs

L’alumnat de 1r d’ESO se n’ha anat tres dies a L’Escala per descobrir com era l’època dels grecs, familiaritzar-se amb la seva cultura, els seus oficis… la idea és que durant l’estada practiquin l’anglès ja que a finals de setmana hauran de representar una escena de la vida grega íntegrament en anglès.

Discovering the volcanoes

Com el seu nom indica, els nois i les noies de 2n d’ESO han pujat fins La Garrotxa i al llarg dels propers tres dies trepitjaran la comarca i faran recerca d’informació de l’entorn. Avui han fet una excursió al volcà Santa Margarida i rodalies.

Viatge a Carlow

Una part de l’alumnat de 3r d’ESO ha agafat un avió rumb a Carlow, Irlanda, amb la idea de passar una setmana vivint amb una família autòctona i millorar l’anglès, alhora que es mouen en un entorn desconegut per a ells/es.

Fem equilibris

L’altra part de l’alumnat de 3r ha començat el projecte Fem equilibris, amb el qual treballaran l’equilibri personal, aprendran a gestionar la por davant de determinats reptes que els plantejarem… tota una aventura que hauran de recollir en un reportatge a  final de setmana.

Planifico el meu futur

Per últim, els nois i les noies de 4t d’ESO han començat un projecte que els portarà a plantejar-se què volen fer un cop acabin l’ESO. Durant la setmana els convidarem a realitzar activitats de reflexió que els proporcionin eines a l’hora de prendre la decisió. Tot un repte!