Comencem els projectes d’àmbit

Dilluns passat vam començar els primers projectes d’àmbit del curs. Enguany, com a novetat, duraran tres setmanes (fins ara en duraven dues) amb la idea de consolidar els aspectes treballats durant el projecte. A més, estem portant a terme una revisió exhaustiva per fer que les activitats siguin del tot competencials, tal com marca el Departament d’Educació.

1r d’ESO

L’alumnat s’ha endinsat en el fascinant món del joc de taula en el projecte Juguem. Des de les matèries de l’àmbit lingüístic els demanem que elaborin en grup un prototip del joc de taula, amb tot el que això comporta. Treballar en grup no sempre és fàcil: cal diàleg i respecte, dos elements fonamentals a l’hora de prendre decisions.

2n d’ESO

Els nois i les noies de 2n han començat el projecte de l’àmbit científic-tecnològic: La cursa del cotxe elèctric. El títol ho diu tot. Aconseguiran el repte? Demà tenen la visita d’una persona experta en el tema que guiarà el nostre alumnat en el procés d’aprenentatge.

3r d’ESO

L’alumnat de 3r d’ESO ha iniciat el projecte Fem memòria, de l’àmbit artístic-social. En aquesta ocasió, els nostres alumnes tenen l’oportunitat de crear vincles intergeneracionals amb els usuaris de la residència de gent gran de la Fundació Assís.