Benvingut, nou curs!

Ahir vam donar la benvinguda al nou curs escolar!

L’alumnat de 1r d’ESO va ser el primer en arribar. Després d’una benvinguda ben afectuosa, els nois i les noies es van distribuir en els dos grups-classe i van conèixer les seves tutores.  Al llarg del matí van realitzar una sessió de tutoria informativa, van realitzat unes activitats que els va permetre conèixer les instal·lacions de l’institut i se’ls va entregar l’ordinador Chromebook que serà una de les eines fonamentals del nostre dia a dia.

Els nois i les noies de 2n, 3r i 4t van arribar esglaonadament al centre i, després de la benvinguda a càrrec de direcció i una tutoria amb els respectius tutors i tutores, van començar amb l’horari de classe habitual.

Benvingut, nou curs!