Arribem a l’equador dels projectes trimestrals

Arribem a l’equador dels projectes trimestrals. Uns i altres, cadascú dins el seu projecte, estan treballant intensament per assolir el repte plantejat.

Un viatge a l’època dels grecs

L’alumnat de 1r d’ESO, durant la seva estada a L’Escala, ha visitat les ruïnes d’Empúries, ha realitzat unes olimpíades a la platja i avui realitzaran un taller artístic. Aquesta tarda arribaran a Sant Quirze i entre dijous i divendres prepararan la presentació a les famílies.

Discovering the volcanoes

Les noies i els nois de 2n d’ESO ahir van realitzar esports d’aventura a l’entorn espectacular de la casa de colònies i avui visitaran la cooperativa La Fageda. Aquesta tarda també està previst que arribin al poble, carregats d’energia per la recta final del projecte.

Viatge a Carlow

Els alumnes de 3r d’ESO, instal·lats en diverses llars irlandeses, ahir van començar les classes d’anglès i també van conèixer els racons de Carlow. Tot i que el fred és intens, la metereologia no els ha impedit fer cap de les activitats previstes.

Fem equilibris

Els nois i les noies de 3r que estan portant a terme el projecte Fem equilibris, avui se n’ha anat a passar el dia fora, concretament al Bosc tancat de Cerdanyola. Però aquest no és l’únic repte que els hem plantejat aquesta setmana per trobar l’equilibri en moments emocionalment intensos.

Planifico el meu futur

L’alumnat de quart de moment s’ha centrat en el món del treball: han començat a fer algunes entrevistes a persones del seu entorn que estan en actiu, han fet un test d’interessos i han iniciat el tema del currículum i les entrevistes de feina. Avui s’endinsaran en el sistema educatiu que se’ls planteja un cop acabin l’ESO, en el qual hauran d’acabar traçant el seu itinerari formatiu.