Arrenquem amb força els projectes trimestrals

Hem arrencat amb força els projectes trimestrals al nostre institut. Des d’avui i fins dimecres, l’alumnat de cada curs haurà de treballar en grups de cinc persones al voltant del tema proposat per tal d’assolir amb èxit el repte plantejat. Comença el compte enrere!

Que comenci l’espectacle!

L’alumnat de 1r d’ESO haurà de pensar, organitzar i escenificar dalt de l’escenari un espectacle de quatre minuts de durada sobre l’hivern. Aquest ha de tenir una part lingüística i musical.  Com que som novells en això d’actuar en una sala d’actes per a un públic nombrós, avui hem rebut la visita del grup de música Animal. Tot un luxe! Gràcies per compartir amb nosaltres la vostra trajectòria com a grup.

La representació final serà dimecres 5 de desembre a les 13:30h a la sala J. Brossa de La Patronal.

Cançó improvisada

A 2n d’ESO hem començat el projecte relacionat amb la glosa i hem comptat amb la presència del Martí, un glosador del poble amb una àmplia trajectòria improvisant versos heptasíl·labs. Seran capaços els alumnes de segon d’improvisar dalt de l’escenari? Aquest és el repte que els proposem al llarg d’aquesta setmana.

La representació final serà dimecres 5 de desembre a les 13:30h a la sala S. Pastor de La Patronal.

Som màgics!

Els nois i les noies de 3r d’ESO han començat el projecte trimestral en el que, com el seu nom indica, va de màgia! Tenen una setmana per a posar-se a la pell d’un mag i preparar els seus trucs per tal de fer un espectacle de màgia per a les famílies. Avui en Marc i en Miquel, dos mags intrèpids, ens han fet una visita per donar-nos consells i explicar-nos algun truc!

L’espectacle de màgia obert a les famílies serà el dimecres 5 de desembre a les 11 a la sala S. Pastor de La Patronal.

Fira de turisme de Berlín

L’alumnat de 4t d’ESO farà el viatge de final d’etapa a Berlín al tercer trimestre. Tot i que encara falten molts dies, volem que els nois i noies es facin seu el viatge i hem pensat que la millor manera era realitzant una fira de turisme de Berlín que els faci apropar a la seva destinació. Al llarg d’aquests dies comptarem amb el suport de diferents persones externes al centre que coneixen molt bé Berlín i que ens donaran un cop de mà.

La fira de turisme tindrà lloc al pati de l’institut, dimecres 5 de desembre a les 11 del matí.