Xerrada a 3r d’ESO

Dimecres, els alumnes de 3r d’ESO van assistir a una xerrada informativa a càrrec del nostre referent dels Mossos d’Esquadra, la qual s’emmarca dins el Pla d’Acció Tutorial del Centre.

La finalitat principal de la xerrada va ser fer coneixedors als nois i les noies dels seus drets i els seus deures, més enllà del seu rol com a alumnes, i les possibles conseqüències que poden tenir si aquests es sobrepassen. Així doncs, van tractar la problemàtica de l’assetjament en tots els sentits, els delictes més habituals que es produeixen en els instituts (sense ni tan sols ser conscients que són delictes) i què hi poden fer ells com a joves. També hi va haver una estona en la que els alumnes van poder compartir dubtes i/o neguits de coses que veuen o viuen.