Ens visita l’escriptor Àngel Burgas

Ahir al matí ens va visitar l’escriptor Àngel Burgas, autor, entre d’altres, del llibre “Segon trimestre”, una novel·la juvenil treballada des de la matèria de Llengua catalana.

En primer lloc, tres alumnes de 1r d’ESO B, de forma voluntària, van fer una breu presentació de la biografia de l’escriptor, i també van comentar alguns dels nombrosos premis que ha obtingut al llarg de la seva trajectòria.

Acte seguit, l’Àngel ens va explicar d’on surt la idea d’escriure “Segon trimestre”, ens va presentar els llibres que el precedeixen i el que va a continuació  (tot i que es poden llegir per separat), i ens va explicar com s’inspira, d’on treu els personatges, com i on escriu, etcètera. Ell escriu per a joves però també per adults. La seva propera novel·la, que ja ens va avançar que és un thriller, sortirà publicada al febrer!

Al final, hi va haver un torn de preguntes per part dels alumnes, treballades amb anterioritat dins la matèria de Llengua catalana.

Aquesta activitat va ser possible gràcies a l’Editorial La Galera, amb la qual ens vam coordinar per poder-la realitzar.

Burgas_SiX_2