Us convidem al NATUSFERA BIODIVERSITY CONGRESS

L’alumnat de 1r està treballant aquesta setmana en els seus pòsters científics per poder presentar el

L’equip de comunicació amb l’ajuda del professorat us transmeten la següent informació:

Ens agradaria informar-vos que divendres 20 d’octubre esteu convidats/des a venir a veure les exposicions del projecte *NATUSFERA BIODIVERSITY CONGRESS* de l’àmbit cientificotecnològic. És un projecte sobre l’anàlisi de biodiversitat a la Serra de Galliners, on el producte final és un congrés científic. Aquests dies estem treballant amb els pòsters científics.

A on? a la Sala Salut Pastor, a sota de la Patronal: Carrer de Barcelona, 65, 08192 Sant Quirze del Vallès, Barcelona.

Quan? Aquest divendres de 13:15 a 14:15.

Us esperem allà!

Ana Mesa i Sergio Brao