Trobada anual de mediadors

Ahir va tenir lloc al Casal Pere Quart la trobada anual de mediadors propulsada pel CRP (Centre de Recursos Pedagògics). Hi participaven diversos instituts públics de la ciutat i, alguns dels nostres alumnes, van tenir l’oportunitat de participar!

L’eix central de la trobada era el COMPROMÍS. Arrel d’aquest tema els nostres alumnes van fer dinàmiques amb els alumnes dels altres instituts per conèixer de més a prop la mediació en la gestió dels conflictes. Van posar en pràctica els continguts treballats durant el curs i van haver de representar en petits grups diversos aspectes relacionats amb la mediació.

A més a més van gaudir d’un petit espectacle realitzat per un magnífic clown que ens va apropar d’una manera lúdica als valors més essencials implicats en la mediació.

La notícia de esdeveniment també la podeu trobar en el Diari de Sabadell – Els instituts lideren un projecte per combatre el bullying amb la mediació

mediadors_SiX_2