Tret de sortida al projecte les 3 T’s

Ahir, alguns alumnes de 4t, van anar a visitar l’Escola d’Enginyeria i el Centre de visió per computador de la UAB com a tret de sortida del projecte que comencen la setmana que ve. Des de la UAB han rebut l’encàrrec de programar un cotxe autònom, per tal que sigui capaç de seguir un cotxe utilitzant com a sensor una única càmera.

En aquest projecte, organitzat pels Ajuntaments de Sant Quirze, Sabadell i Barberà, hi participen tres centres pilots: el nostre centre, l’institut Bitàcola i l’institut Pau Vila.

A partir d’ara comencen dos mesos de feina intensa per aprendre a programar un cotxe utilitzant intel·ligència artificial per tal que aprengui a detectar el cotxe del davant i a prendre les decisions oportunes per no perdre’l.

A finals de maig, al circuit de Sant Quirze, ens tornarem a trobar tots els instituts i veurem si han aconseguit el repte!