To be or not to be o Mobilitzem la informàtica

Tercera proposta de projectes de franja de 4t. Avui, primer dia.

Els alumnes que han triat el projecte To be or not to be han escollit un crani sobre un homínid i l’han plasmat en paper fixant-se en tots els detalls anatòmics. De moment no en saben res. Tindran setmanes per fer-se preguntes i recerca per descobrir el paper del seu crani fòssil en el marc de l’evolució homínida. També han fet un dibuix del seu cos, que els conduirà a estudiar l’evolució del cos a l’art. Aquest projecte combinarà un cop més art i ciència per acabar fent una instal·lació artística que expressi el concepte d’evolució. Respecte el curs passat, la instal·lació serà més oberta, donant veu i vot als alumnes per decidir.

Els alumnes que han triat Mobilitzem la informàtica han conegut el repte que els demanem: detectar algun problema significatiu del seu entorn i dissenyar una aplicació per a mòbil que el solucioni. A més, hauran de definir el seu model de negoci per tal de poder comercialitzar l’aplicació.