Tertúlia de ràdio

Avui els alumnes amb el rol de portaveu de cada grup han anat a Ràdio Sant Quirze a gravar una tertúlia relacionada amb el projecte “Fem ràdio”. La veritat és que moments abans d’anar a la ràdio tots i totes estaven un pèl nerviosos: “Què passa si ens quedem en blanc?”, “Què haurem de dir?”, “I si tinc un atac de tos?”… Un cop allà, el Sergi De Dios ens ha atès súper bé i, amb molta mà esquerra, ens ha explicat com funcionaria la tertúlia.

La gravació de la tertúlia ha passat ràpid, ha estat molt amena i interessant. Els nois i les noies, al seu torn, han donat la seva opinió sobre el projecte i han contestat les preguntes que el Sergi els feia. Poc a poc, els nervis s’han esvaït i sense adonar-nos-en hem arribat al final.

Realment ha estat una experiència molt interessant i enriquidora. Des d’aquí volem agrair a Ràdio Sant Quirze la seva col·laboració en el projecte “Fem ràdio”.

Us convidem a escoltar la tertúlia demà divendres 28 d’octubre a les 11:45h. sintonitzant Ràdio Sant Quirze (89.5FM).

tertulia_six_2