Targetes de Nadal en francès

Els alumnes de 1r d’ESO de l’optativa de francès han fet unes targetes de Nadal com a resultat d’un intercanvi amb els alumnes de francès de 1r d’ESO de l’INS Martí Dot de Sant Feliu de Llobregat. El projecte pretén que els alumnes del nostre centre puguin emprar el francès fora de l’aula i puguin presentar-se a altres nois i noies que es troben en la mateixa situació. Dins de la targeta, a part de fer un disseny lliure i original, cada alumne s’ha presentat i ha parlat dels seus gustos. Finalment, ha desitjat un bon nadal i feliç any nou al seu “correspondant“, aprenent d’aquesta manera vocabulari del Nadal i com desitjar alguna cosa positiva a algú.