SOS a l’emergència climàtica

Aquest divendres 27 el professorat del SIX hem liderat una performance en motiu de les mobilitzacions impulsades per Friday for future i també com a resposta a la cimera d’acció climàtica de l’ONU duta a terme a Nova York la darrera setmana. Els alumnes que han volgut s’han sumat a la mobilització. La gran majoria dels estudiants de segon cicle han fet vaga.

Creiem que la nostra responsabilitat com a centre és educar pel desenvolupament sostenible i per això som escola verda. Però davant l’emergència climàtica ja no n’hi ha prou. Hem d’educar, actuar el dia a dia i exigir als polítics un compromís clar per pal·liar la crisi que enterboleix el futur de tots.