No solo duelen los golpes

El dijous 6 de juny, l’alumnat de 4t va assistir al monòleg “No solo duelen los golpes” de Pamela Palenciano a La Patronal. A través de l’escenari, la Pamela explica la seva història en primera persona, el maltractament que va rebre dels dotze als divuit anys per part del seu xicot, assenyalant l’amor romàntic, el masclisme i els maltractaments de gènere com a factors clau. Els alumnes la van escoltar en silenci i posteriorment, van tenir l’ocasió de preguntar-li coses o donar la seva opinió. Molts dels assistents van quedar colpits per les experiències de la Pamela, una dona forta i valenta que pretén que el seu públic no resti indiferent durant el seu discurs.

Des d’aquí volem felicitar a Pamela Palenciano per la seva valentia i, també, agrair a l’àrea de Feminismes i LGTBI de l’Ajuntament de Sant Quirze haver-nos facilitat la realització d’aquesta activitat.