Sortdia al Parc Natural de Sant Llorenç

El passat divendres dia 27 de novembre, els alumnes van fer una sortida organitzada pel departament d’Educació Física. La finalitat era aprofitar les possibilitats de l’entorn proper per realitzar una activitat física a la natura, respectant i valorant el medi natural com a espai idoni per a la realització d’aquest tipus d’activitats en el temps de lleure.
Des de l’aparcament de l’Ermita de la Mare de Déu de les Arenes, al km 13 de la carretera en direcció a Sant Llorenç Savall, vam pujar a veure l’Ermita del segle XI, ens vam deturar al Pi de les Quatre Besses, un dels arbres catalogats com a monumentals de Catalunya, vam continuar caminant fins arribar al Coll de Palomeres (563m), i recorrent la Serra del Bonaire arribàrem a la punta de la Pedra d’Àguila (669m).
Vam esmorzar al Puig Gavatx (686m), vam descendir pel torrent fins arribar al Daví, una masia ben conservada i característica del paratge. Continuàrem baixant passant per l’Ermita de Sant Pere de Mur, i el Mas Dalmau, amb una fantàstica era que dóna caràcter a la masia.

Tots els alumnes van seguir molt bé el recorregut i vam gaudir d’una magnífic dia assolellat.

20151127_123949