Shakespeare i hotel d’insectes

Els dos projectes d’àmbit que tenim en marxa al SIX.

L’alumnat de 3r al projecte d’àmbit LING:  Behind the curtains with Shakespeare té com a repte endinsar-se a aquest escriptor i aprofundir a la seva obra de Romeu i Julieta per poder fer-ne una representació teatral a la Sala Josep Brossa al dia de Sant Jordi.

Mentrestant, els alumnes de 1r estan fent un projecte de l’àmbit CT Be(e) at home. Aquesta setmana, començant el marc teòric per poder millorar un compartiment a un hotel d’insectes que tenim al pati. Avui hem fet neteja i hem pres les mides. La setmana vinent seguiran aprenent sobre la importància de preservar els insectes i com podem fer-ho possible. Amb moltes ganes de rebre a l’experta perquè ens doni idees de com fer que aquest hotel s’ompli de clients!