Sensibilització amb la situació dels refugiats

Aquesta setmana estem centrant la nostra mirada en la situació de refugiats i migrants, donant suport a la campanya “Casa nostra, casa vostre. Volem acollir”. Al primer trimestre ja vam rebre la visita d’una voluntària que havia estat als camps del refugiats que ens va explicar la seva experiència.

Seguint en aquesta línia de sensibilització amb aquest drama humà que tenim a les portes d’Europa, aquesta setmana comencem el matí amb la projecció del testimoni d’un refugiat del camp de Vasilika (Grècia). Projectem un dels testimonis que TV3 emet cada vespre.

A més, avui a l’hora del pla de lectura hem baixat al patí i hem escoltat alguns companys que també ens han llegit altres testimonis reals. Aquest acte s’ha fet també a moltes escoles i instituts de tot Catalunya i el nostre centre també hi ha volgut participar.