Segon dia de projectes interSIX

Això passava avui a Fem-ho visible i ens ho expliquen l’Ariadne i la Diana:

A primer hora hem escollit el nostre conte que treballa la coeducació i hem assajat. Després hem anat a l’escola bressol el Patufet a compartir-lo. I hem estat jugant amb els nens i nenes passant una molt bona estona. Tornarem divendres per presentar-los una creació artística.
Després del pati ha vingut Liam, un noi transgènere que ens ha fet reflexionar sobre la diversitat de gènere i hem omplert una graella per aclarir conceptes. Hem resolt dubtes.
L’Enzo i la Bianca dinamitzen primària:
Avui, com ja ha sigut el segon dia, hem sigut una mica més autònoms i al entrar per la porta ens hem anat a sentar directament amb el nostre grup de treball. Per començar la jornada hem revisat que les tasques del dia anterior, quan ja ho teniem fet hem començat a parlar sobre el joc net un cop hem tingut clar els concepte hem fet unes activitats sobre això, entre les quals un video, pel que hem preparat prèviament un guió totalment inventat per nosaltres. Per acabar el dia les últimes dues hores hem provat totes les dinàmiques que hem proposat per fer el divendres.
L’Anna ens explica què han fet des del projecte: Be engaged in your world:

Hola, en aquest mail us explicarem el que hem fet aquest dia:

Avui ens han vingut a fer una xerrada uns nois que viuen al Nepal i formant part d’una ONG que es diu “Amics del Nepal”, que tracta d’aportar una educació diferent i més dinàmica als nois i noies de Nepal.
En aquesta xerrada ens han explicat una miqueta la situació que tenen allà i que no és res comparat aquí.
Gràcies