Rebuig a la violència

Davant dels actes que es van produir ahir a Catalunya, hem dedicat l’hora del pla de lectura a reflexionar sobre un dels nostre valors, la Pau. Hem escoltat la cançó Imagine de John Lenon i els alumnes han reflexionat sobre les conseqüències de l’ús de la violència.

Per mostrar el nostre rebuig a les acciones violentes d’ahir, a les 12 ens hem concentrat al pati juntament amb els alumnes de l’escola. Hem tornat a escoltar la cançó i diferents representants d’alumnes de tots els cursos han llegit el què havien escrit.

Des d’aquí el nostre més enèrgic rebuig a les accions violentes que ahir vam veure i viure, protagonitzades per les forces policials de l’Estat i patides per la població pacífica de Catalunya.